Podnikání v obci

Je možné naroubovat růži na šípek?

Houštiny jsou neuvěřitelné.
Sami vidíte tloušťku kmenů, jako u stromů.

Vykořenění je „opičí práce“; mám toho příliš mnoho. Ano, zbláznil se.
Nejvíce jsem dosáhl toho, že jsem ho trochu „omladil“, ale ne víc.

Pomozte mi provést experiment a zasadit na něj růže. Jen nevím, jak to udělat, ani teoreticky. Můžete jít do detailů, jako pro slabomyslné? :))
Děkuju.

To může být užitečné:

  • O mé sbírce růží
  • Růže – 45 let obdivu. Odrůdy začínající D a E
  • Leden únor březen. Co dělat pro zahradníka růží v těchto měsících

Máte dotaz na zahradu? Zeptejte se našich odborníků a zkušených zahradníků.
Zeptejte se
62 komentáře 9 děkuji za otázku 6 oblíbených 10553 zobrazení
Sdílet odkaz
Kopírovat odkaz
Autor otázky:
Natalya Novorossijsk 16. ledna 2016, 21:24
Poděkovat! Poděkoval jsi 53096
Otázka přidána do oblíbených
Добавить в избранное
Všechny odpovědi a komentáře (62)
17 Leden 2016, 16: 10

Natalya nikdy nic takového nedělala, ale zdá se mi, že růže mohou degenerovat, šípky jsou příliš agresivní a myslím, že dominantní. Ale to jsou moje závěry, je velmi zajímavé poslouchat odborníky.

17 Leden 2016, 16: 18

Zulfiro, čekám a čekám na specialisty. ale nepřicházejí. (((
Jednou jsem se zeptal na můj šípkový.
www.7dach.ru/Bernata/mozhno-li-okulturit-shipovnik-25096.html
V komentářích jsou jeho letní fotky.
Tyto keře jsou VELMI velké. Obávám se, že když to “špatně” ostříhám, vleze mi tam hromada porostů. Zatímco je pryč, keře, i když jsou obrovské, jsou docela úhledné.
Myšlenka byla ostříhat řasy na 0,5 m a nasadit na ně růže. A délka řas je aktuálně od 4 do 6 metrů.

17 Leden 2016, 16: 35

Netušil jsem, že existují tak silné šípky, dají se použít jako plot, nikdo by se neodvážil projít tak trnitými rostlinami, skutečná obdoba ostnatého drátu))))

17 Leden 2016, 16: 39

Jo. Nikdo neriskuje. My sami, včetně)) Neexistuje způsob, jak se dostat blízko z obou stran. Když jsem vyřezával staré větve (podařilo se mi jen 3 keře z 12), tlustá košile s dlouhým rukávem moc nepomohla.

17 Leden 2016, 16: 44

Natasho, až si osvojíte metody roubování, naroubujte různé růže na jeden keř kvůli experimentu. Co když to vyjde?

17 Leden 2016, 16: 45
Inna. Ano s potěšením. Nikdo ale s výukou nespěchá. (((
17 Leden 2016, 16: 48
Viděl jsem tady něco o očkování.
17 Leden 2016, 16: 46

Natašo, četl jsem předchozí téma, ale stále nerozumím, proč to nechceš zkrátit na výšku řetězu a nechat to? Chrání to ze strany silnice?

17 Leden 2016, 16: 51

Nemám tam cestu, Káťo. I když je podél plotu, je to slepá ulička, nikdo nechodí. Venku jsem zasadil krásné borovice. A zabírá to tolik místa. A chci tam krásné záhony. )))

17 Leden 2016, 16: 57

Aha, rozumím. Víte, z principu takové šípky mít nemůžeme, ale máme 5 akrů osikové palisády (začali jsme bojovat pomocí vyžínače s noži. Stromy řeže jako zvíře. V letošní sezóně jsme je už třikrát kosili . Doufám, že ještě dva roky a výhonky přestanou růst Třeba za tři roky to samé, ne hned.

17 Leden 2016, 16: 46
Tvoje šípky mi připomínají popínavé růže. Větve jsou velmi podobné.
17 Leden 2016, 16: 49

Nahoře je odkaz na můj loňský dotaz, také jsem předpokládal, že se jedná o divoké popínavé růže, ale odborníci došli k jinému názoru. Kvetou, In, jako obyčejné šípky.

17 Leden 2016, 16: 52
Právě to mě zmátlo, že květy jsou jako šípky.
17 Leden 2016, 16: 54
toto je mutantní šípek
17 Leden 2016, 17: 07

Jo. A pod nohama mu stále rostou malí mutanti. )
jedná se o

17 Leden 2016, 17: 17
Pane, CO TO JE.
17 Leden 2016, 17: 21
))))))
A tohle
www.7dach.ru/Bernata/divo-divnoe_2-26026.html
zbláznil jsem se))
17 Leden 2016, 17: 22
Ale stále jste nezjistili, co je to za květinu s bobulemi?
17 Leden 2016, 17: 27
17 Leden 2016, 17: 30
oooh. na jihu toho tolik roste) nejrůznějších zázraků
17 Leden 2016, 17: 00

Natašo, nemám takové trny na šípku, celý kmen (větev) je pokrytý malými, malými trny. Šel jsem a pro jistotu to teď zkontroloval. Jsou plody velké? Jak dlouho trvá, než vykvete, nebo rychle opadá?

17 Leden 2016, 17: 05

Kvete dlouho. no asi měsíc. Jak dlouho to je? Plody jsou velké. poměrně.

Takhle teď vypadají. Pořád visí, jako by byly čerstvé. Spíše šarlatové. no, s oranžovým nádechem. Nerozumím tomu. ((

17 Leden 2016, 17: 21
Vše jasné. Pod okny nám rostou takové vysoké keře podél výškových budov.
17 Leden 2016, 18: 30

co je jasné? ))))) Co s ním mám dělat? )))))))))
Nikdo nespěchá, aby mě naučil roubovat růže.

17 Leden 2016, 18: 34
tak co bych měl dělat? “řezat bez čekání na zánět pobřišnice”)
17 Leden 2016, 18: 42

no jo. taky si myslím. zkrátím to na 1-1,5 metru na výšku a pak se uvidí.
Teď mám super-duper nůžky

Poslední úprava 17. ledna 2016, 18:48
17 Leden 2016, 18: 55
Je jasné, že to není druh šípkové růže, který tu roste))
17 Leden 2016, 18: 59

Hledal jsem na internetu metody očkování. Ale vše je TAK KOMPLEXNÍ.
Byl jsem si jistý, že stránka pomůže.

17 Leden 2016, 18: 58

no, něco takového

17 Leden 2016, 19: 04

Děkuji, In. Podíval jsem se. V zásadě je vše jasné. Nyní mě zajímá, zda se dostaví požadovaný výsledek, pokud je podnoží šípek. A na internetu jsem našel způsob, jak naroubovat řízek růže na kořen šípku. Ale zdálo se mi to příliš složité.

17 Leden 2016, 19: 08
Natašo, máš hodně keřů, zkus to různě, nebo jako jabloň rozštípej
17 Leden 2016, 19: 10
Nyní čekáme na zprávu o tom, jak jsem narouboval šípky na růže)
17 Leden 2016, 19: 11
Jo. Na šípcích jen RŮŽE, a ne naopak)
17 Leden 2016, 21: 52
Ach! přesně naopak)))
17 Leden 2016, 19: 16

Roubování růže na šípek se nejčastěji, jak již bylo zmíněno, provádí metodou pučení. Můžete se však pokusit provést spojování pomocí konvenční technologie. To znamená, vybrat nejrozvinutější výhon podnože, udělat v jeho kůře řez ve tvaru T, vložit do něj předem připravený řapík pěstované růže a zajistit páskou. Cvičí se také způsob spojování řezu řapíku a výhonku podnože (kopulace). Řezy by měly být šikmé. Výhonek a odřezek jsou pevně přitlačeny k sobě a svázány elektrickou páskou, počínaje spodní částí – Přečtěte si více na SYL.ru: www.syl.ru/article/152543/new_kak-privit-rozu-na-shipovnik-. privivka-rozyi-na-shtamb -shipovnika-sovetyi-i-rekomendatsii

Zkopírováno z internetu. Nezdá se to těžké.

17 Leden 2016, 19: 19
Skvělý. Děkuji, In)) tohle jsem neviděl))
17 Leden 2016, 19: 34

Jakmile se ke svému mutantovi dostanete a vylepšíte ho, nezapomeňte mi napsat, zda to fungovalo nebo ne. Chci to taky zkusit.)))

17 Leden 2016, 20: 11
Nutně
17 Leden 2016, 20: 21

Natašo, proč takové potíže? No, odstraňte to a zasaďte normální růže. Zdá se mi, že když je odstřihneš u základny, odstraníš řasy a pak tuto oblast vyhrabeš, vybereš kořínky, odstraníš to. No, po roce odklízení porostu, co teď? S třešní bojuji od května do října. Nevymýšlejte, výsledek budete chtít rychle – zasaďte krásné růže a užívejte si).

17 Leden 2016, 21: 05
Roste mezi stromy. Už mě to nebaví to vyhrabávat.
No uvidíme. Pořád mě to táhne k hrdinským činům
17 Leden 2016, 21: 30

Jsi tvrdohlavá dívka a dokážeš mnoho výkonů a vykopáváš šípky. Jen to neříkej mámě, jinak ti bude ráno pod dveřmi stát 15 sazenic růží a máma ti slíbí, že druhou polovinu přinese večer))).

17 Leden 2016, 21: 35
18 Leden 2016, 00: 47

Natašo, jeden z mých růžových keřů vyhnal šípkový výhonek, je tak obrovský – 2 metry vysoký a baculatý. No, samozřejmě, je to daleko od vašich obrů, ale je to docela vhodné pro experiment. Na jaře na něj vysadím půdopokryvnou růži. Nakonec si chci pořídit standardní) Nevím, co se stane, ale mohu celý proces nafotit a ukázat, sezóna se shoduje s roubovacími pracemi)

18 Leden 2016, 00: 51

Tady. Třída!
Světlo, kdy s tím vším začít?!
Už mě začínají svrbět ruce))
V lednu-únoru vyříznu přebytečné výhonky šípku a zastřihnu. A myslím, že do března, ne?!
V jaké výšce byste měli nechat šípky, co myslíte?! Jaké řízky z růží je nejlepší vzít na potomstvo, co myslíte?!
Jen ještě nemám žádné růže, tak budu muset ten potomek někde hledat.
Začněme))
Pak si ukážeme, co se stalo)))

18 Leden 2016, 00: 57

Holky, očkujte a pak mi to řekněte. Právě v době, kdy se u vás vše zakořenilo, přijde jaro a já začnu očkovat))

18 Leden 2016, 01: 03

No, v souladu s článkem, který jsi mi poslal (nebo jsem to četl v jiném?!) Roubovat se dá i v zimě, na jaře a na konci léta. Chci začít někde na konci února. Můžete mít 2 keře za únor, pak 2 další v březnu a 2 další v dubnu.
No, pořád nechápu, kdy je tu jaro. a když je podzim. ))
V dubnu už se koupeme a občas jsou i mrazíky. A v květnu už je většinou léto. Takže začnu od konce února, po únorových „okénkách“.

18 Leden 2016, 01: 08

Řekněte mi o výsledku. Mám na čem trénovat)) Když si zkazím šípky, půjdu trénovat k matce na zahradu))

18 Leden 2016, 01: 11

))))
To jo))
Mám stejné myšlenky, jak půjdu k matce pro růže
A když to nevyjde. Pak se za ní půjdu podívat znovu. a pak znovu, dokud nedosáhnu svého cíle))

18 Leden 2016, 01: 18
To jsem si taky myslel. nemám to daleko))
18 Leden 2016, 15: 42

Z nějakého důvodu se mi zdá, že je potřeba roubovat, když už cirkulují šťávy, aby se podnož a potomek staly jedním. A pokud budou rostliny v únoru stále v klidu, k čemu to bude? Kdo ví – napište.

18 Leden 2016, 16: 17
Olyo, žijeme na různých místech.
Naše narcisy kvetou již koncem února.
18 Leden 2016, 17: 59

Jaké štěstí. A loni v únoru nás napadl jen sníh, museli jsme být v mrazu vyhozeni do skleníků (((.

18 Leden 2016, 15: 38

Ach ach ach! V březnu bude pravděpodobně ještě brzy. Zrovna před týdnem jsem si lámal hlavu nad touto otázkou (růže se změnila v šípkovou), a tak mi z článku došlo, že by se to mělo dělat v červenci, po odkvětu. nechápu proč. Ale v každém případě budu experimentovat – neexistuje žádná cesta ven. A ať se vám daří.

18 Leden 2016, 16: 19

Četla jsem, že buď na konci léta, po odkvětu, nebo brzy na jaře.
Ale možná budeme mít kvetení až do prosince, ale na začátku jara, zdá se mi, můžete zkusit.

19 Leden 2016, 12: 38

Natasha))) Nedivil bych se, kdybys v době, kdy jsem se chystal odpovědět, už jsi pár růží naroubovala))) Natašo, zatím jsem zvládla jen jeden typ roubování – pučení očí. Dělám to v druhé polovině srpna-září. Psal jsem ti v noci, zřejmě se mi chtělo opravdu spát, tak jsem napsal „na jaře“) Nebo mě už svrbí ruce, spěchám) Okem roubuji do kořenového krčku, toto rok poprvé budu experimentovat, jak jsem již řekl, s roubováním na standard. V zásadě může být oko vysazeno v jakékoli výšce, pokud není kůra lignifikovaná. Staré kmeny silné jako ruka se proto k pučení nehodí. Nyní o potomkovi. Myslím, že šípky nejsou ten případ, kdy se musíte starat o kompatibilitu podnože a porostu) Nejsem samozřejmě odborník, ale můj osobní názor je, že čím jednodušší rostlina, tím silnější a pružnější je. Tyto super originální odrůdy jsou rozmarné a hýčkané. S kompatibilitou se proto nijak zvlášť nezatěžuji, pokud roubuji na šípky. Natašo, ani nemusíš kupovat potomka schválně. Nepotřebujete 50-100 keřů u východu, že? Oko můžete snadno vzít z jakékoli růže, která se vám líbí) Stačí ho vzít ze stonku, na kterém květina již plně rozkvetla, nebo ještě lépe vybledla. Udělal jsem to – odřezal jsem odkvetlé květiny na záhonech přímo v centru vesnice. Vzhledem k tomu, že už byly napůl vysušené, nikdo mě nenapadl s obviněním z ničení krásy) Obecně platí, že pokud souhlasíte s tím, že počkáte do srpna (minimálně), pak budu vaším začínajícím mentorem, nafotím podrobný krok za- step master class)

19 Leden 2016, 15: 10

Souhlasím s trpělivostí
Děkuji, Svet))
Zatím jen ostříhám šípky a vyřežu suché liány. Možná ostříhám pět keřů na metr výšky. Uvidíme, co se stane, a zbytek necháme na srpen-září.

19 Leden 2016, 15: 43

Souhlasím) Napíšu vám předem a připomenu vám, abyste si koupili nůž (pučení). Někteří řemeslníci píší, že to bez toho zvládnou, ale já to bez toho nezvládnu.

19 Leden 2016, 15: 55

To je dobře, že jsem napsal. Měli byste si to koupit předem)))))))))))
Miluji tento obchod – nakupování všech druhů nových věcí)))

29 Leden 2017, 22: 47

Natašo, na poslední fotce je vše dobře vidět. Potřebujeme vyříznout všechny šedivé KMENY, ponechat mladohnědé a přenést na ně porost. Keř zmládne. Jsou-li tato mláďata nahoře lysá, odřízněte vršky na úrovni hrudníku. Na jaře by se měla probudit spící poupata a z nich vyrostou boční větve. Zdá se mi to tak.

29 Leden 2017, 22: 53

Děkuji, Tata, nemám dost mozku)
Nebo „oči se bojí“ a „ruce nefungují“)
Pravděpodobně budou muset být všichni odříznuti. kvetou jen úplně nahoře. tedy na stromech. zespodu není vidět.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button